Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Interaktív technológia vagy interaktív módszerek?

2010.04.07

Az interaktív eszköz még nem egyenlő jó módszerek.

Úgy látszik más ország is arra az eredményre jutott, hogy jobb, ha változnak a módszerek is. Sok iskola lehetőséget kapott a mentorálással. Kérdés, a mentorok miről meséltek az intézményekben. Remélem, ezt a témát is érintették. 
Ez a videó nagyon fontos, s jellemző a technológiai eszközök nem megfelelő használatára, remélem elrettentő példa minden pedagógus számára. 
Az eszköz ugyanis csak a lehetőséget teremti meg, hogy hogy él vele a pedagógus, az pedig már az ő felelőssége.

Szerencsére az országot járva azt tapasztaljuk, hogy a pedagógusok készek a megújulásra, tetszenek nekik a lehetőségek, amiket táblahasználat közben megtapasztalnak. S a külföldi tapasztalatok is egyre jobbak lesznek. :)

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Valóban nagyon fontos

(andreabedo, 2010.06.02 13:50)

Teljesen egyetértünk. S ha ez a tanár nem használ technológiát az sem feltétlenül baj, ha használja csak a saját munkáját könnyíti meg vele.
Ha a tanár nem ilyen az a baj.

FONTOS!!

(szevirma, 2010.05.28 02:11)

Teljes mértékben egyetértek a film mondanivalójával!
Valóban csak úgy van értelme a modern technológia iskolai használatának, ha egy igazán gyermekszemléletű, gyermeki lelket ismerő pedagógus használja.

FONTOS!!

(szevirma, 2010.05.28 02:10)

Teljes mértékben egyetértek a film mondanivalójával!
Valóban csak úgy van értelme a modern technológia iskolai használatának, ha egy igazán gyermekszemléletű, gyermeki lelket ismerő pedagógus használja.