Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Pedagógus BEST PRACTICE

Cikkek

Látogatottság - 150000

2011.08.24

Nagyon örülünk, mert ennek a módszertani oldalnak a látogatottsága elérte a 150.000-et. Köszönjük szépen a látogatásokat, a Facebook posztokat, a véleményeket, melyeket emailes formában, illetve személyesen küldtetek nekünk.
Az iskolákba és más intézményekbe egyre több interaktív tábla kerül, célunk az volt, hogy segítsük a pedagógusok munkáját, hogy érdekes híreket írjunk, segítsünk tájékozódni abban a zavaros világban, amely e körül a viszonylag bonyolult eszköz körül létezik. A látogatottsági adatok fényében, úgy érezzük, ez sikerült. 

 
Teljes bejegyzés | Menüpont: Pedagógus BEST PRACTICE | Hozzászólások: 3

Prym kisasszony és az interaktív tábla…

2010.11.02

Sokan és sokszor kérdezték az elmúlt 5 esztendő során, hogy mire lehet jó az interaktív tábla irodalomórán. Számomra eddig sem volt kérdés, hogy a felhasználás módja és hatékonysága kizárólag a pedagóguson, és nem elsősorban a tantárgyon múlik, de nemrég újabb bizonyítékot is kaptam minderre. Az óra, melyet láttam, nem az interaktív táblától volt jó, viszont a táblahasználat szerves egészet alkotott az órával. No, ettől vált szenzációssá az egész. Semmi nem volt erőltetett, s szerintem nem csak mi, látogatók, hanem a diákok is élvezték a történteket.

 
Teljes bejegyzés | Menüpont: Pedagógus BEST PRACTICE | Hozzászólások: 0

„Új vizeken” járunk – avagy interaktív tábla az Adyban 4. rész

2010.09.26

Elérkeztünk sorozatunk befejező részéhez. A 3. részben némi ízelítőt kaphattunk az Ady Gimnázium matematika óráiból, majd olvashattunk egy kis önkritikát is. A záró fejezetben megtudhatjuk, hogy kulcsra kell-e zárni a termeket szünetben, olvashatunk pár gondolatot az "éjszakázásról" és némi számvetést is az eddig megtett útról...

A két véleményt továbbra is a betűk döntésével különböztettük meg.

 

„Új vizeken” járunk – avagy interaktív tábla az Adyban 3. rész

2010.09.22

2. részben már olvashattunk "az úton lét szépségeiről, a kezdeti sikerekről". Ennek folytatásaként a sorozat 3. részében némi ízelítőt kaphatunk az Ady Gimnázium matematika óráiból, majd olvashatunk egy kis önkritikát is.
A két véleményt továbbra is a betűk döntésével különböztettük meg.

 
Teljes bejegyzés | Menüpont: Pedagógus BEST PRACTICE | Hozzászólások: 0

„Új vizeken” járunk – avagy interaktív tábla az Adyban 2. rész

2010.09.15

Az előző részben Bea és Ági megosztották velünk az interaktív tábla használatuk kezdeti - néha még botladozó - lépéseit. A folytatásban olvashatunk terveikről, aggodalmaikról és első sikereikről is.

 
Teljes bejegyzés | Menüpont: Pedagógus BEST PRACTICE | Hozzászólások: 0

„Új vizeken” járunk - Interaktív tábla az Adyban

2010.09.10

Viszonylag sok véleményt olvashattunk már az interneten arról, hogy ki hogyan kezdte az interaktív tábla használatát, és hol tart napjainkban.
Miért kuriózum mégis a következő cikksorozat?
Kónyáné Baracsi Bea matematikát és fizikát, Proksza Ágnes pedig etikát, filozófiát és magyart tanít, mindketten a XIII. kerületben, az Ady Gimnáziumban. Bea két különböző táblát is használ. Eltérő időben, eltérő helyen találkoztak először az interaktív táblával. Mégis arra kértem őket, írjanak együtt cikket.
A két véleményt a betűk döntésével különböztettük meg.
Íme az eredmény...

 
Teljes bejegyzés | Menüpont: Pedagógus BEST PRACTICE | Hozzászólások: 3